Criză de ouă în România

ouaretras

După sărbătorile pascale, românii au rămas dezamăgiți: nu au mai găsit ouă în magazinele de cartier și nici în marile lanțuri de supermarketuri.

Am aflat de această criză de ouă de la miile de e-mailuri primite pe adresa redacției de la români.

Vă redăm câteva:

Ion: Am mers la cumpărături azi dimineață. Am găsit de toate în magazin, dar ouă…nimic!

Vasile: Mi-a fost poftă toată ziua de omletă. După ce am ieșit de la jiob, am mers la Carfur. Și am rămas dezamăgit: nu aveau ouă!

Marcel: Am vrut să retrăiesc momentul ouălor ciocnite. Am intrat în supermarket să cumpăr ouă și vopsea. Vopsea mai era, dar ouă, nu.

 

Leave a Reply

